Wishlist 2018

16:11

Cao ljudi!
Razmisljala sam da li da za danasnji post pisem godisnje favorite, ili da se osvrnem na proslogodisnju WL i napisem novu, jer mi to bar malo pomogne da se ne zatrpavam bezveznim stvarima i da postavim sama sebi prioritete sto se tice kupovine.

Sto se prosljogodisnje WL tice, mozete je pogledati ovdje, sto se same liste tice jako sam ponosna na sebe. Od svih stvari koje su se nalazile na proslogodisnjoj listi nisam kupila samo Kat von D paletu, a to mi nije neki big deal jer mi je svakako u medjuvremenu "ohladila".

Za 2018u godinu ne zelim mnogo materijalnih stvari, s obzirom na to da je kraj 2017e bio veoma stresan i prilicno tezak za mene, na mnoge stvari sam pocela drugacije da gledam. Tako da u ovoj godini zelim manje materijalnih stvari, a vise oni sto ce me u potpunosti duhovno ispuniti, i donijeti mi pravu srecu i mir.

Od materijalnih stvari, i to onih sto su na skupljoj strani zelim samo 2 stvari.
Prva od njih je ovaj Gucci ruksak, vec duze vremena ga mjerkam, razmisljal da li je suvise djeciji ili nije, da li je pravi za mene,... Ali sto ga vise gledam to ga vise zelim. :) Ja sam in love!

Sledeca stvarcica su ove predivne patike iza kojih stojih bren Alexander McQueen. Ja sam od onih osoba koje zive u patikama i drugo ne postoji. Imam previse patike, i prosle godine sam dala toliku kolicinu novca za patike da sam komotno mogla kupiti neko manje auto.. ali sta da se radi, patike su pored sminke my thing. :) Ove su predivne, i presljokicaste, i totalno su ja!

Sto se sminke tice tu nemam nikakvih zelja, u toku prosle godine sam kupila sve sto mi se svidjelo a da to do tada nisam uradila. U ovoj takodjer planiram uzeti nesto od stvari koje budu izlazile i pri tome mi se svidjele!


Radite li vi godisnje WL, i da li vam pomazu u vasoj kupovini?
Do sljedeceg citanja,
Xoxo, Asja

You Might Also Like

0 komentari

Instagram