What´s in my bag I Zaful

21:43

Cao ljudi!
Prije nesto vise od dvije sedmice dobila sam paketic sa Zafula. U njemu je dosao ovaj preslatki ruksak, te dva duxa/dzempera, koja nazalost jos nisam slikala ali cu sigurno u ovih nekoliko dana, ali u svakom slucaju ostavit cu vam link da ih pogledate, jer su preslatki.
Sto se tice samog ruksaka, stvarno je prekvalitetan, bas me iznenadio. Jako cvrst, iako malen veoma prostran, i lagan za nositi s obzirom da ima jako duge tregere.Takodjer i oba duxa/dzempera su veoma dobro odradjeni, ali ruksak je moj favorit iz te narudzbe.


Postavila sam anketu na instagram, gdje vas je vecina glasala da zelite da vidite upravo ovaj post, pa eto ga (iako sadrzaj moje torbe nije ni najmanje zanimljiv). :)

Kao sto vidite ruksak ima mali dzep, te jedan veliki, unutar tog velikog takodjer ima jos jedan dzepic koji ja uopste ne koristim.
S obzirom da su mi predavanja pocela, u velikoj pregradi se nista pretjerano zanimljivo ne moze naci.


Uglavnom su tu sada jedan manji notes u koji biljezim neke bitne datume, ili neke napomene za samu sebe, i jedna velika sveska koja mi sluzi za teze koje uspijem uhvatiti u toku predavanja (ako pri tom ne zaspem, predavanja na njemackom me totalno uspavaju) i naravnp jedan olovka s kojom to sve (logicno) biljezim.
Uvijek, ali bas uvijek sve moje sveskice, notescici i slicno moraju biti preslatki :)


U tom dzepu se uvijek moze naci i power bank, jer je moj telefon uvijek prazan ili na 1% baterije, a ja bez telefona ne prezivljavam.
Vjerovatno najbitnija stvar koja se tu nalazi jeste ovaj card holder, u njemu drzim licnu, vizu, kartice od banke i slicno. Te ovaj macarons koji je u biti moja kutijica za tablete.


Te zadnja stavka u ovom odjeljku jesu moji kljucevi, s ovim privjeskom koji me totalno opisuje. :D



U malom ili prednjem dzepu uvijek se nalazi neka kreme za ruke jer su mi ruke i opcenito sva koza nevjerovatno suhe. Ovom Zoella kremom sam bas odusevljena. Te se tu uvijek nalazi barem jedno labelo, ovog puta su tu dva (Carmex koji je labelo mog zivota, te ovaj Dior koji je meh), i naravno jedan ruz koji tog dana nosim ili ne nosim. :)


I to bi bio sav sadrzaj moje torbe/ruksaka, kao sto vidite veoma dosadno i nezanimljivo.

P.S
U ovom paketicu su takodjer dosla i ova dva duxa/dzempera koji su prekjut,  mozete ih pogledati
ovdje 

ili ovaj koji se slican ovom koji sam ja dobila, ali je nazalost rasprodan.







Do sljedeceg citanja!
xoxo, Asja

You Might Also Like

0 komentari

Instagram