Faves & Hates

13:26

Cao ljudi!
S obzirom da vec par mjeseci nisam pisala o svojim favoritima, odlucih da to danas uradim. Ovi favoriti ce obuhvatiti neke stare i nove proizvode koje volim i bez koji nemogu, te takodjer i par proizvoda koji mi se nikako ne dopadaju.

Pa da krenemo redom.
Sto se tice njege koze ova dva proizvoda su moje najvece otkrice, i definitivno vrijede svakog centa. Oba su na skupljoj strani,ali se itekako isplate, s obzirom na to da su rezultati odmah vidljivi.
Krema u koju se od sad kunem i za kojom cu plakat kada se potrosi jeste Charlotte Tilbury Magic Cream, kosta jako puno, ali zato cini cuda za moju extremno suhu kozu. Moje lice poslije nje bude plumped, mekano kao bebina guza, glatko, divno! Obozavam ovu kremu i definitvno cu je nastaviti kupovati, ne vjerujem da postoji nesto sto je bolje od nje. Ovdje je mozete poruciti, te takodjer procitati sastoje i jos neke detalje, ja bih jos samo napomenula da ovu kremu koristim prije sminkanje, jer ne vidim svrhu spavati sa spf-om koji ova krema ima.
Sledeca na redu jeste kremica koju koristim oko ociju, i koja s obzirom na kolicinu koju dobijate u samoj tubici kosta kao sam djavo. Dobra strana jeste da se iako je premalo dodje, jako sporo trosi. Kolicina koja vam je potrebna jeste velicine zrna rize. Kremica o kojoj pricam jeste od brenda Oskia London i u pitanju je Citylife I-Zone Balm Eye & Lip. Mozete je poruciti ovdje. Ja ju koristim tako sto ju uvece prije spavanja i svih ostalih mazalica stavim okolo ociju. U roku jedne sekunde sve borice budu minimalno vidljive, te s vremenom skoro u potpunosti nestanu. Jos jedna stvar koju sam primjetila otkako koristim ovu kremicu jeste da su mi podocnjaci skoro pa nevidljivi (a inace su jako tamni), te jos jedna dobra strana ovog proizvoda jeste da se mozete koristiti i na usnama.


Primer ako ga tako uopste mogu nazvati u koji se kunem jeste MAC Strobe Cream, mislim da se o ovom ne treba pretjerano pisati, za sve osobe koje zele fini dewy izgled ovo je san snova,a posebno za nas suhokozce.
Drugi primer s kojim se druzim u zadnjih par sedmica i koji mi se jako dopao, za razliku od pudera jeste Huda Beauty primer. Po meni mogu ga koristit svi tipovi koze, jer daje odredjenu dozu hidratacije kozi lica, ali nista vise ne, ali kako moje lice nije problematicno to mi sasvim odgovara. Takodjer veliki plus ovog primera jeste pumpica s kojom ga mozete dozirati.


Moj omiljeni puder dugo vremena je bio MAC F&B, medjutim otkako sam probala Armani Luminous Silk svaki drugi puder je pao u zaborav, dok se Armani popeo na prvo mjesto. S obzirom da moja koza nije problematicna, bez akni, prosirenih pora i slicno, ovaj puder za mene sa suhom kozom je idealan. Ima srednju moc prekrivanja, ali se da nadograditi do neke jace srednje. Trajnost mu je takodjer odlicna.
Moj je u nijansi 4, mogao je biti za mrvicu svjetliji ali je i ovako ok (moja nijansa MAC pudera je NC15).
Preporucila bih ga svim djevojkama sa suhom kozom, jer je stvarno savrsen! Ako ga zelite naruciti, to mozete uraditi tu!



Nikada nisam bila neki fan bronzera, tesko sam pronalazila neki koji bi mi bas odgovarao sve dok nisam dobila ovaj. U pitanju je ABH bronzer, sa toplim podtonom, idealan da ugrije lice osobama svijetle puti. Jako se trusi, kao i svi njeni proizvodi, ali se i blenda odlicno.Trajnost na licu mu je takodjer zadovoljavajuca.



Sto se tice obrva, tu se takodjer nalazi proizvod od gore pomenutog brenda,a to bio bio ABH Clear Brow Gel,koji je definitivno najbolji gel za obrve koji sam ikada probala. Drzi obrve na mjestu satima, moje su cak kisu i snijeg prezivile a dase nisu ni pomjerile. Moje tople preporuke za ovaj proizvod!


Asja i highlighteri, cudna prica. Sto vise to bolje, bilo da je u pitanju lagerovanje istih ili glow koji daju. Od lagerovanja i dalje nisam odustala, ali zadnjih nekoliko mjeseci samo koristim Beccu Champagne Pop. Ovaj highlighter se izdvaja medju milion drugih koje posjedujem, bilo da su skuplji ili jeftiniji od njega. Kada ga stavite bukvalno sijate kao disko kugla, taj glow je nevjerovatan,i meni ocito najdrazi u zadnje vrijeme.



Sa paletama ista prica kao i sa highlighterima. Samo neka ih ima sto vise. Sta da radim palete, highlighteri i karmini su moja bolna tacka, hmm ili opcenito sva sminka, tasne, patike.. haha..
Palete koje danas spominjem su relativno nove u mojoj kolekciji,ali otkako sam ih kupila konstantno se vrtim izmedju njih dvije. Prva je Huda Beauty Warm Brown Obsessions, sto se tice ove palete sve je odlicno. Pigmentacija, blendanje,dugotrajnost, ne krisa se,nema toliko fallouta. Cista 10! Koristim je kada hocu neki neutralniji i matte look.



Druga paleta koja me oborila sa nogu jeste ABH Prism paleta koja je dio holiday kolekcije i zbog koje ja nisam mogla da spavam i navijala sam alarm kako bih je uhvatila prije nego sto nestane, ali kako vidim jos uvijek je dostupna na raznim sajtovima. Ova paleta je cista ljubav! Pigmentacija, izbor nijansi, blendanj, samo pakovanje, apsolutno sve sto ima veze sa ovom paletom je ljubav. Trusi se, ali znatno manje nego Modern Reneissance, a kamoli Subculture, dok je pigmentacija i dalje ista kao kod njenih predhodnica. Ova paleta mi je definitvno najdraza od svih koje posjedujem.



Ruz koji sam dobila uz neku narudzbu i u koji sam se zaljubila na prvo nosenje jeste takodjer od Huda Beauty brenda i u pitanju je nijansa Trendsetter. Nijansa je savrsena! Ali u principu sama formula ovog ruza jeste to sto ga je doveli u moje favorite. S obzirom da sam prije cula jako lose komentare vezano za njene ruzeve, nisam nesto pretjerano ni ocekivala od ovog. Medjutim ovaj ruz je sve suprotno od toga sto sam ja cula. S obzirom da je matte,nevjerovatno je ugodan na usnama, kao da nosite neki sasvim normalni karmin. Jako je dugotrajan, prezivi i jelo i pice, doduse ne neko masnije, ali tako je sa 90% tekucih matte ruzeva. I ono najbitnije je da se ne uvlaci i ne pravi onu ruznu liniju na usnama. Veselim se isprbavanju jos ruzeva od ovog brenda!
btw. na fotografiji swatcha nisam razrezala ruku, to je moja tetovaza (crveni konac).



Setting sprej koji u zadnje vrijeme koristim je od brenda Pixi. Jako lijep miris ruze (iako nisam ljubitelj istog),takodjer ima odlican rasprsivac koji obuhvati cijelo lice i ne ostavlja ruzne tackice vode na licu. Takodjer fino setuje sminku, nema onog kejki izgleda ako pretjerate sa praskastim proizvodima, te dobijate jos i fini zdravi sjaj koze.


Moj sveti gral i najdrazi proizvod ikada za usne jeste Carmex balzam za usne, ko nije probao neka proba! Ova stvar je cudo!



Tri proizvoda koja su me bas razocarala i koja ne mogu da podnesem, i o kojim necu pretjerano pisati jesu:
Sephora fingertip liner , svi su rejvali kako je lagan za koristenje i slicno, ali ovo je najgora i najneprakticnija stvar koju sam ikada probala!


The Ordinary, jedan od mojih najdrazih brendova za njegu koze je totalno fejlovao sa ovim Serum puderom, uzasan je! Isto kao neka obojena voda, dok je njegov drugar Coverage puder druga prica.


I zadnji i najgori proizvod jeste ovaj Balea setting sprej,smrdi na lak za kosu, radi nista s vase sminke, kozda bude uzasno ljepljiva i imam osjecaj da se sve i jedna bakterija zalijepi za lice kada koristim ovaj proizvod (vise ga i ne koristim)!


To bi bilo sve sto se tice mojih dragih i manje dragih proizvoda u zadnje vrijeme!
Do sljedeceg citanja!
Xoxo, Asja

You Might Also Like

0 komentari

Instagram