Zaful - New in I

19:36

Hej ljudi,
u danasnjem postu mozte vidjeti par stvarcica koje sam dobila sa Zafula. Za ovaj post sam odlucila samo da vam pokazem neke od makeup "pomagala" koje sam dobila, dok u sledecem cete vidjeti i par komada odjece. 

Prva stvar koju ste ujedno mogli vidjeti i u mojoj WL jeste ovaj organizer. Odnos kvalitete i cijene je nevjerovatan, jer ovo cudo je prekvalitetno! Vrijedi barem 3x vise! Napravljen je od jako debele i cvrste plastike, te dosta stvari moze da stane u njega, kao sto vec mozete da vidite. 

Pored ovog organizera porucila sam i ove cetke. Njihov izgled me je privukao,nisam uopste ocekivala mnogo od njih, ali ljudi, isti slucaj kao i sa organizerom, prekvalitetne su. Thumbs up za Zaful!

 

 

Pored ovih makeup "pomagala" dobila sam takodjer i ova dva lancica koja su jako slatka, kvalitetom i nisu bas nesto ali su svakako prejeftini,tako da se u svakom slucaju isplate. Mozete ih pogledati na ovom i ovom linku.


Takodjer, ne znam koliko vas zna, ali ja sam stvarno corava. :) A pored toga sto sam corava, jos sam i nenormalno smotana. Tako da ja svake naocale koje kupim slomim u roku dok kazes text, tako da sam ove izabrala kako bi u njih mogla ubaciti dioptrijska stakla, pa do kad prezive. Prekvalitetne su, te mogu reci da me je Zaful jako iznenadio svojim kvalitetom.
 

Do sljedeceg citanja,
Xoxo,Asja

You Might Also Like

0 komentari

Instagram