Hits & Fails - Maj

13:53

Cao ljudi,
u ovom postu cu da pisem o favoritima, i nefavoritima mjeseca maja. Pa da ne bi odugovlacila previse, krenut cu odmah.

Prvi proizvod i definitivno moja najveca ljubav poslije TF Born this way jeste ovaj puder. U pitanju je Marc Jacobs Genius Gel. Preporucila bih ga svim suhokozcima koji su u mogucnosti da ga probaju. Puder ima srednju pokrivnu moc, ali se lako nadogradjuje do pune, hidrira kozu,ima predivnu radiant zavrsnicu,i sto je najbitnije stoji cijeli dan. Bukvalno, kada ga stavite on se vise ne mice. Cista ljubav od pudera.


Kao primer ovog mjeseca sam koristila Tonymoly Egg Pore Silky Smooth Balm. Mirise veoma lijepo, rekla bih citrusno. Potrebna je veoma mala kolicina za T zonu, tako da vjerujem da ce ovo jaje da traje veoma dugo. Ovo cudo vam bukvalno blura lice, te puder jako lijepo legne na ovo. Sve u svemu thumb up za Koreu!


Bronzer koji sam najvise koristilika tokom ovog mjeseca jeste Michael Kors Glow bronzer. Sadrzi u sebi sitne sljokice,koje ne naglasavaju pore (mada ih ja nesto i nemam). Blenda se kao san, te vam daje pravi zdravi izgled koze lica. I njegovo pakovanje obara sa nogu!


Hajlajter koji je bomba, i pri tome je nevjerovatno jeftin, je MUR Vivid baked highlighter u nijansi Peach Lights. Ovo malo cudo obavezno probajte, nevjerovatan je.


Eh sada..Najveca ljubav ne samo ovog mjeseca, nego tacnije otkako sam je dobila jeste Coloured Raine Queen of hearts paleta. E to vam je ljudi ciiiiiiiista ljubav. Full recenziju ove palete imate kod Ene na blogu, tako da obavezno pogledajte, slazem se sa svim sto je napisala.


Jedini ruz koji sam koristila ovog mjeseca jeste Kylie. Nijansa koju sam koristila je Charmed, te ona dolazi u novoj formuli.Dakle nije mat, nego je u pitanju velvet tekuci karmini. Na usnama je jako udoban (kao CP satin), te veoma dugotrajan.


Jos jedna random stvarcica koju sam obozavala ovog mjeseca, i posteno je se nanosala jesu ove Miu Miu naocale. Otkako sam ih kupila sve ostale su pale u zaborav. Obozavam ih !




Ovog mjeseca imam samo tri fail proizvoda.
Prvi je Kylighter u nijansi French Vanilla. Za ovo nemam nista da kazem osim meeeh i zali boze para!


Drugi je Loreal Infaillable Total Cover puder, koji vjerujem da ce odgovarati masnokozcima. Kao sto naziv kaze ima full prekrivanje i u pitanju je puder cija je tekstura kao mousse.


Ovu RT "dijamant" spuzvicu nemojte nikada kupiti! Uzas!!! Samo sam je jednom koristila i nikada vise. Sve je s njom super dok je ne pokvasite, cak postane duplo veca od svog suhog izdanja, medjutim osjecaj koji sam ja imala dok sam je koristila jeste da na lice stavljam puder sa spuzvom za sudje! Cisti uzas, ovo nemojte nikada uzeti, osim ako necete da vam sluzi kao ukras, za sta ce meni sigurno i sluziti!



Toliko od mene za danas!
Do sljedeceg citanja,
Xoxo,Asja

You Might Also Like

0 komentari

Instagram